Placeholder Picture
RitningarFrån A - ÖBilder

Bostadsrättsföreningen

Placeholder Picture
I stadsdelen Örnsro strax utanför Örebros mest centrala delar, ligger Bostadsrättsföreningen Åbacken3FEM.
Föreningen består av två friliggande hus som sammanlagt innehåller 45 lägenheter.
En vacker innergård som gränsar till Svartån ger fastigheten en lugn och fridfull atmosfär. I Örnsro finns många fina grönområden och parker. Längs ån ger cykel- och gångvägar möjlighet till promenader och rekreation.
Närheten till city gör att man med cykel eller till fots, enkelt tar sig till centrum. Fem minuters promenad och du är vid kongresscentrum Conventum någon minuts ytterligare promenad så är du i city.

Föreningen är välförsedd när det gäller service för de boende. Många välutrustade tvättstugor, en gemensamhetslokal med övernattningsrum, bastu m.m. På en del av gården finns carports och garage.